Wednesday, June 15, 2011

Pencarian Tights / Skinny Pants

hahaha...sronok!!! sbb bjaye bli tight utk waiz!!! sbenanye nak beli pattern A, B, C, D & E, tp C+D da sold out =(  ... x masal beli pattern F semata-mata nk dptkan harga wholesale (da xde brg lain yg aku bkenan)..mslhnye aku bkenan sgt dgn pattern C+D...knp mesti sold out!!!!!!!!!!!!! 

ok da selesai cr tight waiz, turn mama lak nak cari tights...HAHAHA...aku gelak bknnye ape... rs klakar lak dulu ms zmn berat bdn ideal (segan lak nak sbut 'kurus'..haha) punye le xde keyakinan nk pkai tight2 ni...tibe2 bile peha da 2 kali ganda peha JLo tggi lak keyakinan...sjk lps bsalin ni lame sbenanye aku pk camne nak men'style'kan diri yg da mengembang ni...n then terlihat 1 gmb milik cik Hudaramph dan trus terjatuh ati + inspired! 

hudaramph (dua dari kanan juga dua dari kiri = tengah)
lame gak mencari, akhirnye tjumpe tights yg sgt2 aku bkenan...di area Harajuku, Jusco...dia pny memeri mmg sgt best, fabrik lak cotton+tebal (jd bila memakainye, xde le obvious sgt ke'bungkus spt nangka'an kaki aku + xde le seksi mcm pkai legging)..sgt selesa & yg paling penting, pinggang getah! haha...aku dpt bli yg pattern kotak kcik2..tp tu le, dpt sekeping je psl sume pattern out of stock =(  
so berbalik kpd misi aku skang yg nak mcari tight... aku jumpe 1 je blog yg jual jenis yg aku bkenan...tu pun da sold out! bkenan sungguh aku dgn pattern kotak2nye...ni gambanye: 
checkers tights - kempunan =(
susah btol le nk carik tights mcm ni...ker sng sbenanye? aku bknnye updated sgt psl blog2 online shopping ni...kpd sesape yg tahu mana2 tpt / blog yg jual tights yg memenuhi kriteria2 spt yg aku sbutkan di atas, bleh le SMS / PM / tgglkan saje pesanan+link di ruangan komentar...sekian terima kasih.

1 comment:

  1. cantik la tights checkers mcm ni.
    tp disebabkan punggung makin melebar thnx to baby Iman..klu aku yg pkai,rupanya xdelah jd mcm ni rsnya..haha.. :P

    ReplyDelete